Eurosport otwiera biuro w Hong Kongu
Eurosales, międzynarodowy dom sprzedaży reklam należący Eurosportu, zdecydował się uruchomić swoje przedstawicielstwo w Hong Kongu.
08.12.2006 07:10
Biuro w Hong Kongu będzie zajmowało się obsługą klientów z Chin, Indii, Japonii, Korei Południowej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Australii.
Na co dzień w Hong Kongu będą pracować Guillaume Canard-Duchene, regionalny dyrektor ds. sprzedaży reklam, Nicolas Colinos, ekspert ds. azjatyckiego rynku oraz Binoche Chan, która wcześniej pracowała w Phoenix Satellite.
"Zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowego biura, aby wzmocnić naszą obecność w regionie. Guillaume Canard-Duchene przez dziesięć lat pracował w centrali Eurosportu. Doświadczenia, które zdobył w tym czasie pozwalają nam wierzyć w szybki rozwój azjatyckiego biura." – powiedziała Annette El Khoury, dyrektor zarządzająca Eurosportu.
"Blisko kontakt z reklamodawcami z rejonu Azji i Pacyfiku pozwoli nam lepiej poznać ich potrzeby. Będziemy im pomagać zrozumieć europejskie rynki i dotrzeć do interesujących grup odbiorców." – dodał Guillaume Canard-Duchene.
Eurosales podjął decyzję o uruchomieniu biura w Hong Kongu ze względów strategicznych. W ten sposób Grupa Eurosport próbuje wzmocnić swoją pozycję na szybko rozwijającym się rynku, na którym nie tak dawno została uruchomiona strona internetowa eurosport.sohu.com.