Chcą odchudzić Polaków
Rozpoczyna się nowa akcja "Gazety Wyborczej" poświęcona odchudzaniu - "Polacy Odwagi!". Czytelnicy będą mogli śledzić zmagania drużyny "Gazety" i przyłączyć się do akcji zrzucania zbędnych kilogramów.
Akcja "Polacy Odwagi!", która ma zachęcić wszystkich do zadbania o linię i zdrowie, obejmie cykl tekstów poradnikowych, informacje o zwyczajach żywieniowych i prawidłowej diecie, a także wywiady z ekspertami do spraw żywienia.
Czytelnicy mogą też obserwować proces odchudzania drużyny "Gazety", w której znalazło się 9 osób związanych z Agorą. Każda z osób z drużyny jest w innym wieku, ma inne wyniki badań i inną motywację do schudnięcia. Wśród nich czytelnicy "Gazety" będą mogli znaleźć swój typ.
W akcji biorą też udział wydania lokalne "Gazety Wyborczej" - w poszczególnych regionach do odchudzania przyłączyli się miejscowi dziennikarze, fotoreporterzy i znane postacie.
W internecie ruszył specjalny serwis poświęcony akcji - www.odwazsie.pl, na którym znajdą się porady, artykuły i wywiady z ekspertami. Drużyna "Gazety" opisuje swoje doświadczenia z dietą i treningiem na blogu www.polacyodwagi.blox.pl.
Patronami akcji są: miesięcznik "Kuchnia", Fitness Klub Gymnasion oraz serwis poświęcony dietom Vitalia.
Działania pod hasłem "Polacy Odwagi" wspiera kampanią w telewizji (m.in. TVN, TVP, Polsat), w radiu, w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej". Za kreację kampanii odpowiada Jasieński/Stadnicki Advertising, plan mediów - Starlink.