"Święty Wide" prezent od LG


Tegoroczne święta będą obfitować w moc interaktywnych wrażeń
przygotowanych przez LG dla fanów gier komputerowych.

04.12.2007 08:00

Z tej okazji od 3 - 21 grudnia br. rusza specjalnie przygotowana gra internetowa "Święty WIDE" na stronie www.lgry.pl, której zwycięzca stanie się posiadaczem najnowszego monitora panoramicznego.

Akcja gry "Święty Wide" - toczy się na specjalnie przygotowanym ekranie typu Wide, dzięki czemu gracze mają lepsze pole widzenia oraz możliwość sprawniejszego zdobycia punktów. Zadaniem gracza jest wykazanie się sprawnością, refleksem i podzielnością uwagi, w trakcie akcji.
Mając do dyspozycji specjalny celownik, gracze celują śnieżnymi kulkami w przelatujące postacie (m.in. Świętego Mikołaja, Śnieżynkę, kurczaka). Jednakże przy celowaniu należy uwzględnić przeszkody takie jak szybkość obiektu, efekt wirtualnego wiatru i jednocześnie odpowiednio sterować dziećmi, tak aby chwyciły prezenty, a uniknęły innych przedmiotów.

Zadaniem gracza jest zdobycie jak największej ilości punktów, które przyznawane są za zebranie jak największej ilości prezentów oraz wirtualnych monitorów LG. Zabawie towarzyszy świąteczna muzyka dopasowana do scenariusza gry, która każdego wprawi w świąteczny humor.

W trakcie, gracz może grać na dwóch trybach gry: standardowym (gdzie obraz jest ograniczony do widoku tradycyjnych monitorów) i extra wide, gdzie gracz ma znacznie większe pole widzenia (co podkreśla cechę WIDE) oraz większe możliwości zdobycia punktów. Tryb extra wide włączany jest na 20 sekund po uchwyceniu premiowanego przedmiotu przez gracza.

"Święty Wide" znajduje się na specjalnie utworzonym portalu www.lgry.pl, na którym zamieszczony jest ranking graczy, dzięki któremu użytkownicy zyskają możliwość skonfrontowania swojego wyniku gry z innymi osobami oraz podyskutowania na forum dyskusyjnym.

Zwycięzcę nagrody głównej - monitora panoramicznego LG poznamy po zakończeniu konkursu - 24 grudnia 2007.

Gra "Święty Wide" promuje nowy monitor LG typu WIDE (LG226WA).

Do promocji gry wykorzystane zostaną działania buzz marketing, a gracze będą mogli znaleźć ją na stronie LG - www.lge.pl, jak również portalach Onet.pl, Pclab.pl, Cdrlab.pl, Frazpc.pl, Benchmark.pl., ITBiznes, CDRinfo, pcword.pl, monitory.idg.pl.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)