Super Express obniża cennik reklam

Od 18 września br. zmieniają się ceny reklam w wydaniu warszawskim Super Expressu.

13.09.2006 | aktual.: 13.09.2006 07:36

Zniesiony został podział cenowy na strony redakcyjne i ogłoszeniowe, dla których obowiązywać będzie jednakowa stawka. Cena jednego modułu na stronie redakcyjnej wynosić będzie 450 zł netto dla wydań codziennych i sobotnich (dotychczas 620 zł na stronach redakcyjnych i 310 zł na ogłoszeniowych), oraz 550 zł netto dla wydania piątkowego (dotychczas 770 zł na stronach redakcyjnych i 390 zł na ogłoszeniowych).

Zmianom uległy także ceny stron okładkowych dodatku, oraz formatów specjalnych. Nowy cennik jest podstawą budowy atrakcyjnej oferty reklamowej Super Expressu na rynku warszawskim.

- Nowy cennik jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów rynku i jest podstawą tworzenia atrakcyjnej oferty reklamowej Super Expressu na rynku warszawskim. Ceny są uśrednione pomiędzy dotychczasowymi cenami reklam na stronach redakcyjnych a cenami na stronach ogłoszeniowych - powiedział nam Piotr Lewak z Media Express Sp. z o. o., wydawcy “SE”.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)