Rusza kampania promocyjna Lufthansy w Polsce
15 października tego roku, Lufthansa rusza z kampanią reklamową
promującą niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast w
Europie.
12.10.2007 08:00
To pierwsza ogólnopolska akcja niemieckiego przewoźnika, które promuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertę linii. Promocja nosi hasło "Do zobaczenia" i obejmuje 12.,208 połączeń tygodniowo Lufthansy do 17 miast w Niemczech i 93 miast w 36 krajach w Europie.
Celem najnowszych działań reklamowych Lufthansy jest realizacja strategii skupionej na potrzebach klienta. Lufthansa chcą przekonać pasażerów, że oferta linii skierowana jest do wszystkich segmentów rynku pasażerskiego - zarówno do pasażerów biznesowych jak i tych, którzy podróżują turystycznie.
Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie (dzienniki ogólnopolskie oraz magazyny opiniotwórcze i branżowe), pojawią się także na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy pojawi się megaboard reklamowy przewoźnika. Równocześnie realizowane będą działania promocyjne w Internecie. Reklamę "Do zobaczenia" usłyszeć także będzie można na antenach ogólnopolskich rozgłośni radiowych. Kampania potrwa do 30 listopada 2007.
Za kreację kreatywną reklam Lufthansy odpowiedzialna była agencja McCann Erickson, za zakup mediów w Polsce - dom mediowy Mindshare.