Nowa oferta G+J
Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu numerów dostępowych 0300, we współpracy z partnerem technologicznym - firmą GTS Energis.
29.06.2007 12:18
"Dla każdego pisma G+J przygotowane zostały odrębne kampanie reklamowe, dostosowane do charakterystyki czytelników. Marka Halo.pl spina całą kampanię, ale to marki pism są najważniejsze i to właśnie pisma rekomendują usługę swoim czytelnikom" - tłumaczy Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J.
Dla każdego z magazynów przygotowano odrębną wizualizację reklamy usługi (kreacja: G+J), dostosowaną do charakteru pisma. Dodatkowo, nagrania dźwiękowe po nawiązaniu połączenia telefonicznego przypominają o piśmie polecającym usługę (np."dzwonisz taniej dzięki magazynowi Glamour"). Zróżnicowano także głosy lektorów, by dopasować je do oczekiwań odbiorców poszczególnych magazynów.
Kampania usługi Halo.pl obejmie wszystkie pisma G+J. Pierwsze reklamy ukazały się już w pismach: Moje Mieszkanie, Glamour, Naj, Gala TOP i Focus.