Trwa ładowanie...
d3iiak8
G+J
29-06-2007 12:18

Nowa oferta G+J

d3iiak8
d3iiak8

Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu numerów dostępowych 0300, we współpracy z partnerem technologicznym - firmą GTS Energis.

"Dla każdego pisma G+J przygotowane zostały odrębne kampanie reklamowe, dostosowane do charakterystyki czytelników. Marka Halo.pl spina całą kampanię, ale to marki pism są najważniejsze i to właśnie pisma rekomendują usługę swoim czytelnikom" - tłumaczy Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J.

Dla każdego z magazynów przygotowano odrębną wizualizację reklamy usługi (kreacja: G+J), dostosowaną do charakteru pisma. Dodatkowo, nagrania dźwiękowe po nawiązaniu połączenia telefonicznego przypominają o piśmie polecającym usługę (np."dzwonisz taniej dzięki magazynowi Glamour"). Zróżnicowano także głosy lektorów, by dopasować je do oczekiwań odbiorców poszczególnych magazynów.

Kampania usługi Halo.pl obejmie wszystkie pisma G+J. Pierwsze reklamy ukazały się już w pismach: Moje Mieszkanie, Glamour, Naj, Gala TOP i Focus.

d3iiak8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3iiak8
Więcej tematów