'Mistrzowie słowa' nadal w Gazecie Wyborczej
W odpowiedzi na duże zainteresowanie czytelników kolekcją
Biblioteki Gazety Wyborczej "Mistrzowie słowa", Agora postanowiła
kontynuować serię płyt z nagraniami czytanych przez znanych aktorów
dzieł literatury pięknej. Kolejny tom trafił dzisiaj do sprzedaży.
Następne wydania będą ukazywały się przez sześć tygodni.
Kolekcja "Mistrzowie słowa" to dzieła literackie w interpretacjach znanych polskich aktorów. Każdy tom zawiera bogato ilustrowaną książkę przedstawiającą sylwetkę aktora. Na płytach CD nagrane zostały książki audio w formacie MP3 według adaptacji Polskiego Radia. Pierwszy z nowych tomów, poświęcony Joannie Szczepkowskiej wraz z jej interpretacją "Dumy i uprzedzenia" Jane Austen, można kupić już od dziś.
W kolejnych wydaniach serii zaprezentowani zostaną również: Jerzy Zelnik i jego interpretacja "Greka Zorby" Nikosa Kazantzakisa oraz Jerzy Stuhr z "Baśniami" Hansa Christiana Andersena. Jako następnych będzie można usłyszeć Wojciecha Pszoniaka, Adama Ferencego i Annę Polony.
Cena książki wraz z płytą to koszt 15,90 zł i do tego należy doliczyć jeszcze cenę "Gazety Wyborczej". Dotychczas ukazało się 21 tomów, w których zostały zaprezentowane sylwetki oraz interpretacje m.in. Gustawa Holoubka, Andrzeja Łapickiego, Janusza Gajosa czy Marka Kondrata.
Wydawcą kolekcji jest Agora SA, zaś płyt - Dom Wydawniczy Bellona. Patronami medialnymi kolekcji są: "Gazeta Wyborcza", portal Gazeta.pl, "Metro" i Radio Tok FM. Kampania reklamowa obejmowała będzie telewizję, radio oraz prasę, w tym autopromację w "Gazecie Wyborczej". Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Corporate Profiles, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starlink.