Liberty Direct produktowo


Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual rozpoczęła II etap
kampanii wprowadzającej markę Liberty Direct na rynek ubezpieczeń
komunikacyjnych w Polsce. W ramach kampanii produktowej, od
poniedziałku w telewizji prezentowane są reklamy polis Liberty
Direct. Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami:
Gruppa 66 Ogilvy i Media Planning Group.

16.10.2007 08:00

W ramach kampanii przygotowane zostały 3 spoty reklamowe przedstawiające klientów Liberty Direct, którzy dzięki skorzystaniu z oferty firmy zaoszczędzili określoną sumę pieniędzy i dzięki temu sprawili sobie lub swoim bliskim przyjemność.

"Celem kampanii wizerunkowej, którą rozpoczęliśmy w połowie września było przedstawienie Liberty Direct jako ubezpieczyciela solidnego, rzetelnego i posiadającego długoletnią tradycję na najbardziej konkurencyjnym rynku amerykańskim. W przypadku kampanii produktowej, której realizację rozpoczęliśmy dzisiaj - zwracamy uwagę przede wszystkim na atrakcyjność cenową produktów Liberty Direct i korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia w naszej firmie. Kampanię kierujemy do właścicieli samochodów w przedziale wiekowym 25-45 lat, korzystających z nowoczesnych form sprzedaży, takich jak internet i telefon, i właśnie przedstawiciele tej grupy są bohaterami spotów reklamowych. Mamy nadzieję, że przedstawienie różnych możliwości wykorzystania zaoszczędzonych na ubezpieczeniu pieniędzy zachęci naszych potencjalnych klientów do skorzystania z oferty Liberty Direct" - mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct.

Spoty reklamowe będą emitowane przez główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. TVP, TVN, Polsat. W II etapie kampanii Liberty Direct będzie w dalszym ciągu obecna na wielkoformatowych tablicach i siatkach reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)