'Kumulacja gwiazd' w RMF FM

W poniedziałek rusza nowa, jesienna zabawa RMF FM oraz wielka kampania reklamowa w której bierze udział m.in. Bryan Adam, Sting i Anna Maria Jopek.

23.09.2005 09:15

Przez dwa miesiące bohaterami radiowego show "Kumulacja gwiazd tylko w RMF FM" będą polskie i zagraniczne Gwiazdy muzyki. Kilka razy w tygodniu między 9.00 a 15.00 słuchacze RMF FM staną przed szansą wygrania co najmniej 3000 zł, lub wielokrotności tej kwoty. Każda ewentualnie niezdobyta wygrana, powiększa pulę nagród w kolejnej edycji konkursu.

Aby zagrać trzeba wysłać sms z hasłem "RMF FM najlepsza muzyka" i słuchać uważnie radia. Zadaniem słuchaczy będzie zapamiętanie jak największej liczby artystów, których piosenki zostały wyemitowane w RMF FM w trakcie trwania zabawy. Współgospodarzami każdej edycji konkursu będą polskie gwiazdy muzyki, między innymi: Andrzej Piaseczny, Urszula, Kombi, Maryla Rodowicz, Wilki, Ewelina Flinta, Goya, Kayah i Krzysztof Kiljański.

Równocześnie w najbliższy poniedziałek odbędzie się premiera najnowszej płyty "RMF FM Najlepsza Muzyka". Dwupłytowy album powstał dzięki współpracy z wytwórnią Universal. Znajdą się na nim najnowsze przeboje oraz najbardziej znane utwory polskich i światowych gwiazd muzyki. Album "RMF FM Najlepsza Muzyka" pojawi się w sklepach już 26 września.

Całość wspiera jesienna kampania promocyjna "RMF FM Najlepsza Muzyka" z udziałem największych wykonawców światowej muzyki pop.

Wezmą w niej udział między innymi: Anna Maria Jopek, Bryan Adams, Shania Twain, Lionel Richie, Sting, Black Eyed Peas, Suzanne Vega, Lucie Silvas, Gwen Stefani, Zucchero&Paul Young, Chris De Burgh, Ace Of Base, Nelly, Keane.

Spoty telewizyjne wyemitują TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacje satelitarno- kablowe: Ale Kino, Animal Planet, Discovery, Europa Europa, Reality TV. Reklamy pojawią się w blisko 50 tytułach prasowych o największym zasięgu; między innymi – w tygodnikach opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój), magazynach kobiecych: (Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Pani Domu), czasopismach dla mężczyzn (Playboy, CKM), oraz tv quidy (Tele Tydzień, Tele Świat, To&Owo). Silnej obecności prasowej towarzyszy ekspozycja outdoorowa, kampania kinowa oraz internetowa. Działania promocyjne zaplanowane są do końca roku.

Kreacja, zakup i planowanie mediów obecnej kampanii są realizowane przez agencję reklamową ART FM.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)