Kampania wizerunkowa Gazety Prawnej
Od 5 listopada Gazeta Prawna (Infor) rozpoczęła wizerunkową
kampanię reklamową pod hasłem: Od zawsze we właściwym formacie.
06.11.2007 08:00
- Hasło nie odnosi się do działań konkurencji, ale ma głębsze przesłanie, którego celem jest podkreślenie użytecznego charakteru dziennika, który stawia na rzetelność, obiektywizm i szybkość w przekazywaniu informacji - twierdzi Agnieszka Kielichowska, dyrektor marketingu Gazety Prawnej.
Kampania będzie prowadzona w telewizji - od 5-go do 18 listopada i obejmuje TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, Discovery, Animal Planet, AtMedia (pakiet), TVN7, TVN CNBC Biznes, TV Biznes a od 5-go do 11 listopada trwać będzie kampania wizerunkowa w internecie (Wirtualna Polska, Interia, infor.pl). Natomiast od 12 listopada przez sześć kolejnych dni działanie reklamowe prowadzone będą w internecie działania z konkretnym tematem.
Działania w telewizji i Internecie zostaną wsparte autopromocją na łamach GP.
Za kreację w kampanii odpowiada Dział Marketingu GP, a za wykup mediów dom mediowy Brand Connection.