Dwa nowe pakiety reklamowe Mediów Regionalnych
10 grudnia br. biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadza do
oferty dwa pakiety reklamowe.
Pierwszy z nich to "Pakiet 21", który umożliwia klientom zakup kampanii ogólnopolskiej realizowanej regionalnie. Obejmuje 14 dzienników regionalnych: "Dziennik Wschodni", "Echo Dnia", "Gazeta Lubuska", "Gazeta Pomorska", "Gazeta Współczesna", "Głos Dziennik Pomorza", "Kurier Poranny", "Nowa Trybuna Opolska", "Nowiny" (Media Regionalne), "Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia)
, Express Bydgoski", "Nowości" (Express Media) "Gazeta Olsztyńska" (Edytor), Życie Warszawy", wydanie warszawskie "Rzeczpospolitej" (Presspublika), oraz 6 wydań lokalnych "Gazety Wyborczej" - Częstochowa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Poznań, Wrocław.
Kolejnym pakietem jest "Pakiet 13". W skład wchodzi 9 tytułów Mediów Regionalnych oraz "Dziennik Polski", "Gazeta Olsztyńska" oraz Express Bydgoski" i "Nowości". Obejmuje swoim zasięgiem 10 regionów czytelniczych.
Pakiety możne zakupić w wydaniu poniedziałkowym, zwykłym i magazynowym w formatach: cała kolumna, junior page oraz pół kolumny.
- Oferta jest dostępna wyłącznie w Biurze Reklamy Mediów Regionalnych - informuje Agnieszka Szczerbakow, zastępca Dyrektora Biura Reklamy MR.