Burgery w McDonald's będą większe
Burgery mają być większe, zapowiada McDonald’s. - W Stanach Zjednoczonych, na wielu rynkach i na całym świecie posiadanie większego burgera jest szansą – powiedział prezes i dyrektor generalny sieci restauracji, Chris Kempczinski, w wywiadzie dla CNN.
Na powiększeniu burgera plany się nie kończą. Koncern McDonald’s zmierza w stronę światowej ekspansji. Ma otworzyć tysiące nowych restauracji oraz markę kawiarni działającej w tym samym segmencie rynku co Starbucks. Zapowiedział także powstanie nowego mniejszego lokalu, który ma służyć wyłącznie dostawom. Ponadto, zainwestuje więcej w program lojalnościowy i kampanie reklamowe.
Większy i smaczniejszy... więc droższy?
- Wysłuchaliśmy naszych klientów. Rozumiemy ich pragnienie kupowania większych, wysokiej jakości sycących burgerów - powiedział CNN Jo Sempels odpowiedzialny za rynki licencyjne McDonald’s.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
McDonald’s pracuje nad poprawą smaku swoich produktów. Bułki i ser mają być smaczniejsze. Klienci chcą również większego jedzenia, dlatego sieć ma zamiar spełnić ich życzenie.
Plan McDonald's dotyczący większych burgerów pojawia się w czasie, gdy wielu konsumentów szuka sposobów na wydawanie mniej - a drogi burger McDonald's stał się czymś w rodzaju symbolu inflacji.
Czy będzie drożej? - Uważamy, że będziemy w stanie dostarczyć świetnie smakującego dużego burgera w lepszej cenie niż to, co klienci mogą dostać gdziekolwiek indziej - powiedział CEO Chris Kempczinski.
McDonald's stawia na rozwój
- W Stanach Zjednoczonych jest wiele miejsc, w których jesteśmy znacznie słabiej rozwinięci. To otwiera przed nami wiele możliwości rozwoju – powiedział Kempczinski.
Celem sieci fast-food jest nie tylko ekspansja geograficzna, ale także zmiana samej idei tego, czym jest McDonald’s. Dlatego firma planuje otwarcie małego lokalu, który będzie wykorzystywany wyłącznie do przygotowywania dostaw.
Źródło: CNN