Zmiany w TequilaPolska
Dorota Truśkiewicz nowym Dyrektorem Strategicznym agencji TequilaPolska.
Z początkiem stycznia nowym Dyrektorem Strategicznym agencji zostanie Dorota Truśkiewicz, która do tej pory jako Deputy Strategic Planning Director pełniła funkcję zastępcy. Rafał Kołodziej dotychczasowy Dyrektor Strategiczny TequilaPolska od stycznia poświęci się pracy nad rozwojem firmy konsultingowej Connect, wchodzącej w skład grupy TBWA.
Jak mówi Michał Lehmann – Dyrektor Generalny TequilaPolska – „Dorota Truśkiewicz przez ostatnie 2 lata współpracy dała się poznać od jak najlepszej strony. Jestem przekonany, że Dorota świetnie sobie poradzi z nowym wyzwaniem i poprzez wprowadzanie nowych narzędzi będzie nadal rozwijała Dział strategii w TEQUILAPolska.”
Dorota Truśkiewicz jest absolwentką psychologii UAM, z branżą marketingu i reklamy związana od ponad 10 lat. Po ukończeniu studiów pełniła funkcję asystenta w Zakładzie Metodologii i Statystyki Instytutu Psychologii. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała w dziale promocji Gazety Wyborczej, potem jako Media & Research Manager w Agencji Reklamowej V&P, a następnie jako Research Manager w AMS. Z agencją TequilaPolska związana jest od 2 lat, pracując najpierw jako Strategic Planning Manager, a od roku jako zastępca Rafała Kołodzieja - Deputy Strategic Planning Director. W agencji pracowała dla takich marek jak: NIVEA, Knorr, Lipton, PZU, Apart i Crunchips.
Zawodowo Dorotę najbardziej interesuje komunikacja through-the-line, definiowanie potrzeb grup docelowych, określanie efektywności działań reklamowych. W wolnym czasie natomiast fascynuje się światem antycznym - głównie Grecją i Rzymem, uwielbia podróżować oraz czytać literaturę fantasy.
Rafał Kołodziej przez ostatni rok łączył 2 funkcje pracując jednocześnie jako Dyrektor Strategiczny agencji TequilaPolska oraz Dyrektor Zarządzający Connect. Jak mówi: „Projekty, które zrealizowałem w ciągu ostatniego roku w ramach Connect dla Telekomunikacji Polskiej, Kompanii Piwowarskiej i firmy Apart, przekonały mnie do podjęcia decyzji o usamodzielnieniu Connect. Dlatego z początkiem nowego roku skupię się wyłącznie na Connect, gdzie zajmę się realizacją projektów związanych z podniesieniem efektywności komunikacji oraz organizacją komunikacji przez różne punkty styku z konsumentem.