Vectra promuje 'paczki'
Sieć kablowa Vectra prowadzi akcję promocyjną, która jest częścią jesiennej kampanii marketingowej 'W paczce najtaniej'.
Akcja ta obejmuje 12 miast Polski i potrwa do 29 października. Vectra promuje w ten sposób łączone pakiety usług – dostępu do internetu, telewizji i telefonu.
W ramach promocji oferty „W paczce najtaniej” trzyosobowe zespoły z monitorami LCD na plecach rozdają ulotki informacyjne w najchętniej odwiedzanych centrach handlowych wybranych miast. Na monitorach przez cały czas wyświetlany jest spot reklamowy Vectry, a członkowie ekip ubrani są w stroje oznaczone symbolami telewizora, telefonu lub komputera. Akcja odbywa się w weekendy i obejmuje Radom, Wrocław, Olsztyn, Białystok, Elbląg, Kielce, Słupsk, Legnicę, Suwałki, Wałbrzych, Zabrze oraz Rudę Śląską.
„Akcja promocyjna w 12 miastach jest uzupełnieniem kampanii marketingowej promującej jesienną ofertę Vectry. Kampania obejmuje także spoty w telewizjach lokalnych i radiu, reklamę w prasie oraz outdoor i działania BTL. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę klientów na atrakcyjną ofertę, premiującą korzystanie jednocześnie z dwóch lub trzech usług Vectry. Osoby, które zdecydują się na wykupienie takiej „paczki”, mogą liczyć na bardzo konkurencyjne ceny. Koszt pakietu obejmującego telewizję kablową, dostęp do internetu oraz telefon to wydatek zaledwie 89 zł miesięcznie. Natomiast za samą telewizję kablową i internet klient zapłaci 69 zł miesięcznie” – mówi Urszula Chincz, dyrektor departamentu marketingu w Vectrze.
Oferta „W paczce najtaniej” jest aktualna do końca roku. Akcja promocyjna w 12 miastach Polski prowadzona jest we współpracy z agencjami BTL House oraz Ackermann. Kreację kampanii ATL opracowała agencja A propos, zaś planowaniem mediów zajął się dom mediowy Equinox.
Grupa Vectra bejmuje swoim zasięgiem 114 miast i dociera do ponad 630 tys. klientów.