Trwa ładowanie...
d1ur7d3
06-06-2008 08:00

Tyszkiewicz prezesem Rady Reklamy


Walne zebranie członków związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało
nowy zarząd, komisję rewizyjną oraz rozszerzyło skład Komisji Etyki
Reklamy z 15 do 30 osób. Do związku zostały przyjęte dwa nowe
stowarzyszenia - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego oraz
Polski Przemysł Spirytusowy.

d1ur7d3
d1ur7d3

Nowym prezesem zarządu rady reklamy został Paweł Tyszkiewicz, dyrektor Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.

W skład zarządu weszli również: Małorzata Faraś - prezes Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka, Krzysztof Albrychiewicz - dyrektor ds. planowania strategicznego, G7 Jacek Barankiewicz - wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Maciej Hoffman - dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy, Rafał Parczewski - dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

W Komisji Rewizyjnej zasiadać będą: Grzegorz Kurowski - Co-managing Director HYPERmedia, Piotr Pokrzywa - dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Paweł Wiśniewski =Associate Marketing Director Procter & Gamble DS Polska.

Walne Zebranie zdecydowało również o powiększeniu składu Komisji Etyki Reklamy (KER) z 16 do 31 osób. Decyzja jest spowodowana coraz większą ilością spraw rozpatrywanych przez KER. O ile w roku 2007 do Rady Reklamy wpłynęło 121 skarg to do od stycznia do maja 2008 roku jest ich już ponad 400.

d1ur7d3

Pełny skład Komisji Etyki Reklamy:

Kandydaci zgłoszeni przez kurię agencji reklamowych:

  1. Cezary Antoń - Brain
  2. Magdalena Czaja - San Marcos
  3. Jacek Hensler - P4
  4. Marek Janicki - McCann-Erickson
  5. Agnieszka Kosik - Guideline
  6. Katarzyna Łakińska - V&P
  7. Jacek Olechowski - Change Integrated
  8. Christian Lainer - TBWA
  9. Zofia Sanejko - Universal McCann
  10. Sławomir Stępniewski - HYPERmedia

Kandydaci zgłoszeni przez kurię mediów:

  1. Krzysztof Mydłowski, niezależny/kancelaria MKSD
  2. Krystyna Jarosz, Polityka
  3. Wojciech Piwocki, niezależny/Eurozet
  4. Agnieszka Doleżych, G+J
  5. Sławomir Jędrzejewski, Agora
  6. Elżbieta Ponikło, niezależna
  7. Mikołaj Janicki, Pro Duct BBF
  8. Igor Kaleński, Saatchi & Saatchi
  9. Dominik Kaznowski, Agora Pion Internet
  10. Olgierd Cygan, Digital One
d1ur7d3

Kandydaci zgłoszeni przez kurię reklamodawców:

  1. Andrzej Białasiewicz, Kompania Piwowarska
  2. Remigiusz Rawa , Grupa Żywiec
  3. Radosław Kasyk, Royal Unibrew Polska
  4. Melania Popiel, Carlsberg Polska
  5. Paweł Kowalewski, Communication Unlimited
  6. Marcin Bochenek , TVP
  7. Piotr Górski , Nestle Polska
  8. Anna Grzelońska , Kraft Foods
  9. Agnieszka Tomasik - Walczak, L'Oreal Polska
  10. Wojciech Tomczak, Unilever

Arbiter-refrent: Joanna Kluczewska-Strojny

d1ur7d3

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy zyskał również dwóch nowych członków - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie oraz Polski Przemysł Spirytusowy. Obecnie członkami Rady Reklamy jest 9 stowarzyszeń skupiających najważniejsze firmy z poszczególnych branż.

Walne zebranie członków zdecydowało również o włączeniu Standardów Reklamy Piwa do Kodeksu Etyki Reklamy. Dokument, opracowany przez przedstawicieli największych polskich browarów, w szczegółowy sposób określa ramy przekazów marketingowych będące reklamą piwa.

d1ur7d3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ur7d3
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj