Trwa ładowanie...
d33vzrk
05-12-2005 22:05

TP obsługuje przez Internet

Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy serwis internetowy.

d33vzrk
d33vzrk

Telekomunikacja Polska (TP) uruchomiła internetowe biuro obsługi klientów (» www.tp.pl), w którym abonenci mogą przez internet m.in. zamawiać i modyfikować usługi, sprawdzić stan rozliczeń, monitorować status swoich zleceń, czy złożyć reklamację - poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

Do korzystanie z e-biura jest potrzebny numer telefonu, numer ewidencyjny abonenta (znajduje się na fakturze) oraz numer PIN abonenta, który można uzyskać dzwoniąc na Błękitną Linię.

"Uruchomienie przez TP nowego serwisu internetowego to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi Klientów z wykorzystaniem telefonu (Błękitna Linia) oraz Internetu (» www.tp.pl)" - czytamy w komunikacie spółki. Jednym z jego celów ma być zmniejszenie kosztów obsługi klientów.

TP uruchomiła Błękitną Linię we wrześniu 2003.

d33vzrk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d33vzrk
Więcej tematów