Smak Grecji w restauracjach KFC
19 września, do menu restauracji KFC, została wprowadzona nowa pozycja Twister Atikos, czyli nowa wersja Twistera.
20.09.2006 08:57
Twister Atikos to owinięte w tortillę dwa chrupiące, pikantne kawałki kurczaka, z sosem tzatziki, świeżą sałatą i ogórkiem. Oferta promocyjna obejmuje Twistera Atikos w cenie 8,49 zł. Kanapkę można zakupić również w zestawie, w skład którego wchodzi także sałatka grecka (zestaw dostępny jest w cenie 12,99 zł).
Jak podkreśla Ewa Miżejewska, Marketing Manager KFC: „Oferta skierowana jest do poszukiwaczy nowych wrażeń kulinarnych. Twister Atikos łączy niepowtarzalny smak kurczaka KFC ze smakiem słonecznej Grecji”.
Jednym z elementów promocji Twistera Atikos jest spot reklamowy, który swą warstwą wizualną odwołuje się do skojarzeń dotyczących Grecji. Reklama przedstawia zderzenie świata współczesnego ze starożytnym, w którym bohaterami są osoby stylizowane na postaci greckie. Na miejskiej ulicy pojawia się trojański żołnierz, rydwan i Archimedes krzyczący Eureka, eureka! Kobieta idąca ulicą przygląda się wszystkiemu ze zdumieniem, następnie wchodzi do restauracji KFC i sama kupuje Twistera Atikos. Po chwili, ubrana już w grecką tunikę, opuszcza restaurację. Film reklamowy to zabawna sekwencja, która pokazuje, że każdy może stać się starożytnym Grekiem, ponieważ każdy ma w sobie coś greckiego. 30-sekundowy spot podkreśla także główne atuty Twistera Atikos, czyli jego lekkość i świeżość. Promocja Twister Atikos będzie wsparta kampanią BTL i ATL. Spoty reklamujące Twistera Atikos będą emitowane w telewizjach: Polsat, TVN 7, TV4, Puls, AT Media, MTV, Viva, VH1, Polsat Sport.
Koncepcję najnowszej kampanii promocyjnej opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada Agencja Red8. Kampanię mediową zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction.
Promocja zakończy się 6 listopada.