'Słodka Chwila - Czekolaada do picia'
Agencja IQ Marketing realizuje kampanię BTL wprowadzającą na rynek nowy produkt Dr.Oetkera z kategorii Słodka Chwila - Czekolaadę do picia.
13.02.2007 07:10
Aktywności promocyjne, wspierające trwającą od stycznia kampanię ATL-ową (prasa, outdoor), będą prowadzone przez 6 kolejnych weekendów w największych sieciach handlowych na terenie całej Polski - Tesco, Real, Geant, Carrefour. W tym czasie będą odbywały się degustacje i animacje sprzedaży oraz promocja buy&get. Każdy, kto zakupi 5 Czekolaad Słodka Chwila otrzyma błyszczyk do ust o smaku czekolady. Podczas degustacji hostessy przybliżą różne sposoby przyrządzania czekolady do picia, a konsument będzie mógł zapoznać się z jej wyjątkowym smakiem oraz gęstą, kremową konsystencją.
Grupę docelową działań stanowią głównie kobiety w wieku 15-49 lat, mieszkanki dużych miast, prowadzące aktywny tryb życia, które w codziennym zabieganym dniu lubią znaleźć chwilę tylko dla siebie i pozwolić sobie na odrobinę słodkiej przyjemności.
Czekolaada do picia Słodka Chwila dostępna jest na rynku w trzech smakach: klasycznym, waniliowym i orzechowym. Jest to pierwszy produkt Słodkiej Chwili, który można przygotować również na mleku. Promocja trwa do 18 marca 2007r.