Roszada w Burda Media Polska


Do zespołu sprzedażowego przygotowywanego przez Burda Media Polska
miesięcznika "In Style" dołączyła Agnieszka Sass-Szczepkowska,
która objęła stanowisko zastępcy head group managera tego tytułu.

14.03.2008 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dotychczas Sass-Szczepkowska pracowała jako manager także wydawanego przez Burda Media Polska magazynu "Dobre Rady"

Obecnie zespół zajmujący się sprzedażą reklam do pisma "In Style" liczy pięć osób. Jego szefem jest Justyna Duszyńska, jednocześnie pełniąca funkcję zastępcy dyrektora reklamy w wydawnictwie.

Miesięcznik "In Style" ma się ukazać pod koniec marca br.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)