PTF: Centra Sprzedaży Samochodów
Tworzenie Centrów Sprzedaży Samochodów, w których klient będzie mógł wybrać najlepszą dla siebie markę, załatwić ubezpieczenie i podpisać umowę kredytowa, zapowiedziało na targach Poznań Motor Show Polskie Towarzystwo Finansowe.
24.05.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29
_ Korzyści z tego typu usługi będą mieli i klienci i dealerzy_ - mówił Jarosław Gąsiorek prezes PTF. Klienci oszczędzą czas, bo załatwią wszystko w jednym punkcie oraz skorzystają ze specjalnych promocji oferowanych w salonach. Dodatkowo, sprzedawcy PTF będą obiektywnie informowali kupujących o wielu markach aut.
Dealerzy oraz komisy współpracujący z towarzystwem uzyskają dodatkowych klientów, zdecydowanych już na konkretną markę samochodu. Zdaniem prezesa PTF jest to bardzo korzystny układ, ze względu na malejąca obecnie liczbę sprzedawanych samochodów. Dodatkowo salony, w których klient kupi samochód, uzyskają zyski z serwisowania pojazdu.
Dotychczas PTF zajmowało się tworzeniem produktów kredytowych, głównie samochodowych i hipotecznych, we współpracy z bankami. W ofercie firmy znajdują się też ubezpieczenia komunikacyjne. Centra Sprzedaży Samochodów będą nową działalnością firmy. (reb)