Trwa ładowanie...
dlx8n22
sąd
15-03-2002 09:13

Prezes Federacji Konsumentów o prawach klienta

Prezes Federacji Konsumentów Małgorzata Niepokulczycka powiedziała w piątek w rozmowie z Polskim Radiem, że poszkodowany klient może wygrać nawet z dużym supermarketem zatrudniającym dobrych prawników. Musi tylko znać swoje prawa oraz potrafić i chcieć z nich korzystać.

dlx8n22
dlx8n22

Dowodzi tego - powiedziała Małgorzata Niepokulczyka - _ dwudziestoletnia działalność Federacji Konsumentów. W większości przypadków sprawy prowadzone przez Federację Konsumentów kończą się pozytywnie. Konkurencja na rynku wymusiła inny stosunek do konsumentów._

Małgorzata Niepokulczyka powiedziała, że reklamacje klientów dotyczą przede wszystkim butów, komputerów, usług finansowych, ubezpieczeń i sprzedaży przez Internet.

Prezes przyznała, że słuszny jest postulat Rzecznika Praw Obywatelskich Andrzeja Zolla dotyczący zastąpienia kilkuset dochodzeń wszczynanych przez poszczególnych poszkodowanych klientów jednym dochodzeniem przeciw nierzetelnym firmom.

Federacja Konsumentów opowiada się również za wprowadzeniem pozwów zbiorowych. (iza)

dlx8n22
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dlx8n22
Więcej tematów