Polska reklamuje się w CNN
Pod koniec września w CNN International rozpocznie się wizerunkowa
kampania reklamowa Polski. Obejmująca telewizję i internet akcja
promuje rozwój gospodarki i atrakcje turystyczne naszego kraju oraz
możliwości oferowane aktywnym ludziom .
17.09.2008 08:00
W startującej 26 września w CNN International internetowo-telewizyjnej kampanii reklamowej Polska prezentowana jest jako kraj nowoczesny i dynamiczny. Przygotowane w jej ramach dwa spoty promują różne aspekty życia w naszym kraju: pierwszy pokazuje atrakcje turystyczne oraz wiarygodne perspektywy dla dogodnych inwestycji, a drugi przedstawia różnorodne możliwości rozwoju stojące przed aktywnymi i dynamicznymi osobami. W tym samym czasie na antenie CNN promować się będą polskie miasta: Gdańsk, Warszawa i Łódź oraz Giełda Papierów Wartościowych. Ponadto od 6 do 12 października stacja pokaże cykl programów "Eye on Poland" prezentujący gospodarkę, politykę, turystykę i kulturę naszego kraju.
Celem zaplanowanej do 14 grudnia kampanii reklamowej jest budowa pozytywnego wizerunku Polski. W ramach 12-tygodniowej akcji oba 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy, a na stronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com - minimum milion razy. Dodatkowo kampanię w internecie wspierać będą banery reklamowe Polski zamieszczone w serwisie www.cnn.com/poland.
Akcję wspólnie przygotowały Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna oraz Polskie Linie Lotnicze LOT.