Platforma "n" ma ponad 320 tys. abonentów
Platforma cyfrowa "n" (ITI Neovision) zarobiła w I kwartale 2008
roku więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Przychody
uruchomionej przez Grupę ITI jesienią 2006 roku telewizji wyniosły
od stycznia do marca 2008 roku prawie 16 mln euro, a grupa jej
abonentów wzrosła do 320 tys.
19.05.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Przychody platformy "n" w pierwszych trzech miesiącach wyniosły blisko 16 mln euro, o 249 proc. więcej niż przed rokiem. W tym czasie spółka miała ujemną EBITDĘ w wysokości 10,2 mln euro. Rok temu ujemna EBITDA wyniosła 9,3 mln euro.
Pod koniec pierwszego kwartału bieżącego roku "n" miała ponad 320 tys. abonentów, na co wpływ miały na pewno inwestycje poczynione przez telewizję w tym czasie. W styczniu platforma wprowadziła do swojej oferty programowej pakiet programów HBO, a w marcu uruchomiła ulepszoną wersję swojej strony internetowej udostępniającą nowe usługi, takie jak dział samoobsługi klientów, w którym mogą oni samodzielnie sprawdzić stan swoich kont.