Piwo Peroni Nastro Azzurro w Polsce
Kompania Piwowarska wprowadza na polski rynek markę piwa Peroni Nastro Azzurro.
24.04.2006 06:34
"Peroni Nastro Azzurro to książkowy przykład posunięcia, jakie zrobiło SABMiller, by stać się firmą skoncentrowaną na markach i podążającą za konsumentem. Nasz pomysł jest prosty, ale niebanalny: włoski styl zamknięty w butelce. Dzięki niemu rzucamy wyzwanie tradycyjnemu marketingowi piwa i wchodzimy w strefę dotąd zarezerwowaną dla drinków, szampana i wina, schlebiając gustom zarówno mężczyzn, jak i kobiet" - mówi Chris Taylor, Dyrektor Marek Międzynarodowych w SABMiller.
Piwo Peroni Nastro Azzurro nie będzie w najbliższym czasie powszechnie dostępne w Polsce. Jednym z pierwszych miejsc, gdzie można zobaczyć stylową włoską butelkę, jest butik Emporio Peroni, Plac Piłsudskiego 2 w Warszawie, otwarty do 28 kwietnia br.
"Emporio Peroni zaskoczy i zachwyci nie tylko amatorów piwa" - mówi Bogusław Biszof, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej. "Naszym celem jest rzucić wyzwanie tradycyjnej kulturze i marketingowi piwa, pozycjonując Peroni Nastro Azzurro jako markę aspiracyjną, zawierającą w sobie wrodzony, ponadczasowy styl, autentyzm i jakość".
Mówi Chris Taylor: "Postrzegamy Peroni Nastro Azzurro jako bardziej aspiracyjną alternatywę w kategorii piw premium. Perspektywy tego produktu są obiecujące. Cieszę się, że możemy go teraz przedstawić w Polsce. Jestem też bardzo dumny, że światowej sławy włoski fotograf Fabrizio Ferri fotografuje butelkę Peroni jako gwiazdę dzisiejszego wieczoru."