"Pierwszy krzyk"
Agencja Just przygotowała kreację dla kampanii promującej obchody 50. rocznicy Powstania Poznańskiego Czerwca '56.
12.06.2006 | aktual.: 23.06.2006 13:07
Jej motyw przewodni – noworodek wydający z siebie "pierwszy krzyk" – nawiązuje do narodzin ruchu wolnościowego w Polsce.
Wybór takiego symbolu, zamiast typowej polskiej stylistyki martyrologicznej to odważny krok, na który zgodziło się miasto.
"To pozwoliło nam wyjść poza utarte schematy, przekazać ważne przesłanie w nowoczesny, atrakcyjny dla młodych ludzi sposób" – mówi Jacek Jurek, prezes Just.
Odważny, oryginalny motyw nawiązuje do charakteru tegorocznych obchodów (www.city.poznan.pl/czerwiec56). Miasto stara się zaangażować w imprezy rocznicowe także młodzież, stąd m.in. koncert hip-hopowy pt. Szacunek dla Poznańskiego Czerwca’65, jaki odbędzie się w jednej z hal produkcyjnych zakładów H. Cegielskiego.