Trwa ładowanie...
djvo5b3
piast
11-02-2008 08:00

Piast wzmacnia wizerunek


Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenną
kampanię wizerunkową - tym razem kampania prowadzona będzie
równocześnie w telewizji i na ekranach kin. 30' spot reklamowy
marki zobaczyć będzie można na ekranach regionalnej TVP Info oraz
kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, począwszy od
lutego do połowy kwietnia.

djvo5b3
djvo5b3

Kampania wiosenna jest kontynuacją przeprowadzonych z wielkim sukcesem kampanii roku ubiegłego - dwóch edycji kampanii outdoorowych oraz kampanii telewizyjnej i kinowej, zrealizowanych pod tym samym tytułem - "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo."

Kampania kinowa "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." prowadzona będzie do początku lutego do 10 kwietnia we wrocławskich kinach sieci Helios, Ciemna City i Multikino, a także w kilkunastu innych kinach na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVP3 w tym samym okresie.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.


djvo5b3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
djvo5b3
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj