Piast wzmacnia wizerunek
Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenną
kampanię wizerunkową - tym razem kampania prowadzona będzie
równocześnie w telewizji i na ekranach kin. 30' spot reklamowy
marki zobaczyć będzie można na ekranach regionalnej TVP Info oraz
kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, począwszy od
lutego do połowy kwietnia.
11.02.2008 08:00
Kampania wiosenna jest kontynuacją przeprowadzonych z wielkim sukcesem kampanii roku ubiegłego - dwóch edycji kampanii outdoorowych oraz kampanii telewizyjnej i kinowej, zrealizowanych pod tym samym tytułem - "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo."
Kampania kinowa "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." prowadzona będzie do początku lutego do 10 kwietnia we wrocławskich kinach sieci Helios, Ciemna City i Multikino, a także w kilkunastu innych kinach na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy.
Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVP3 w tym samym okresie.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.