Trwa ładowanie...
d3zr27y

Pacjent nasz pan

Szpitale w USA robią, co mogą, żeby przyciągnąć do siebie pacjenta. Mogą mu nawet pokroić mózg na żywca i pokazać to na żywo.
Share
Pacjent nasz pan
Źródło: Jupiterimages
d3zr27y

Uniwersytecki Szpital Metodystów w Memphis zamieścił w Internecie nagranie z operacji wycięcia złośliwego guza mózgu. Pacjentka była przytomna w czasie zabiegu i mogła rozmawiać z lekarzami, którzy ją operowali. Publikację filmu poprzedziła intensywna kampania reklamowa w prasie i telewizji, gdzie do obejrzenia operacji zachęcała piękna modelka. Szpitalny dział marketingu pilnie monitoruje teraz zainteresowanie internautów – ponad dwa tysiące osób obejrzało cały film, a kolejne 21 tysięcy jego zapowiedź na portalu YouTube. W czasach gdy kondycja finansowa szpitali w Stanach Zjednoczonych się pogarsza, wiele placówek sięga po niekonwencjonalne metody promocji – właśnie takie jak transmitowanie operacji na żywo czy blogi zadowolonych pacjentów, a nawet czat z sali operacyjnej. Ponad 250 amerykańskich szpitali korzysta z portali YouTube, Facebook oraz Twitter. Przeciwnicy tego rodzaju promocji zastanawiają się, co się stanie, jeśli taka operacja się nie powiedzie. Będzie antyreklama?

d3zr27y

Podziel się opinią

Share
d3zr27y
d3zr27y
Więcej tematów