Olympus reklamuje dyktafony


W połowie października rozpoczęła się kolejna kampania wizerunkowa
dyktafonów cyfrowych marki Olympus. Podobnie jak w roku ubiegłym
Tomorrow przygotowało kreację i strategię komunikacji. Za
kompleksowe planowanie mediów odpowiada dom mediowy Brand
Connection.

Projekt kierowany jest tak jak poprzednio do studentów. Kampanię wzmacniać będą akcje ambientowe, sponsoring, konkurs na antenie Radiostacji oraz działania Public Relations.

Przekaz reklamowy odwołuje się do porównania, standardowych i nowoczesnych nośników informacji. Nowoczesny, cyfrowy dyktafon Olympus stanowi tu alternatywę dla kartki papieru: mało pojemnej i niewygodnej.

- Kreując kampanię staraliśmy się wyeksponować technologiczne zalety dyktafonu, ukazując je przez pryzmat standardowych form zapisu informacji. Z dyktafonem zestawiliśmy zwykłą kartkę papieru. Kartkę, która przy najnowszych możliwościach technologicznych urządzenia tylko traci, bo pojedyncze, nieuporządkowane kartki i chaotyczne notatki to już przeszłość. Innymi słowy, kartka nie może się już popisać. - mówi Dagmara Strzębicka, Creative&Branding Director w Tomorrow.

Komunikację oparto na inteligentnym dowcipie. Kampanię zapoczątkowały teasery, z których wyłaniały się smutne kartki papieru, mówiące m.in.: "przy nim jestem bez wyrazu", czy "przy nim jest taka pusta". Po upływie tygodnia stało się wiadome, że kartki tracą wyraz właśnie przy dyktafonach cyfrowych Olympusa.

Nośniki reklam to citylighty, adboardy i naklejki podłogowe. Znajdują się one w 16 największych polskich miastach, m.in. w: Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Miejscami lokalizacji są citylighty znajdujące się w pobliżu wyższych uczelni oraz toalety w znanych i lubianych klubach studenckich jak warszawska Proxima czy wrocławski Madness.

Dodatkowo kampanię promuje kampania spotowa i konkurs "Takie wyrazy" prowadzany przez Radiostację w audycji Czarne Hity Danceowe Bity. Codziennie przez trzy tygodnie słuchacze mogą wygrać jeden z dyktafonów Olympus VN 4100.

Kampanię wesprą również działania edukacyjne podjęte wspólnie przez Olympus i Niezależne Zrzeszenie Studentów. W połowie listopada na wybranych uczelniach zastaną przeprowadzone wykłady z zakresu marketingu i reklamy. W toku zajęć odbędą się również konkursy w ramach, których zwycięzcy otrzymają nagrody - dyktafony Olympus VN 4100.

Kampania potrwa do początku grudnia 2007 r. Z ramienia agencji za projekt odpowiada Marek Widźgowski, pełniący w Tomorrow funkcję Account Executive.

Źródło artykułu: WP Wiadomości

Wybrane dla Ciebie

Trump reaguje na postrzelenie Kirka. Błyskawiczny wpis
Trump reaguje na postrzelenie Kirka. Błyskawiczny wpis
Ulewy przejdą przez Polskę. Możliwe burze
Ulewy przejdą przez Polskę. Możliwe burze
Charlie Kirk postrzelony na wiecu. Ludzie Trumpa proszą o modlitwę
Charlie Kirk postrzelony na wiecu. Ludzie Trumpa proszą o modlitwę
Szef BBN o wpisie Trumpa. "Zapowiedź jakichś działań"
Szef BBN o wpisie Trumpa. "Zapowiedź jakichś działań"
Rozmowa z Trumpem zakończona. Wpis Nawrockiego
Rozmowa z Trumpem zakończona. Wpis Nawrockiego
Flaga z sierpem i młotem na maszcie. Służby działają
Flaga z sierpem i młotem na maszcie. Służby działają
Działo się w środę. Oto najważniejsze wydarzenia [SKRÓT DNIA]
Działo się w środę. Oto najważniejsze wydarzenia [SKRÓT DNIA]
Szef kancelarii prezydenta: Trwa rozmowa Trump-Nawrocki
Szef kancelarii prezydenta: Trwa rozmowa Trump-Nawrocki
Znaleziono kolejnego drona. Incydent pod Lublinem
Znaleziono kolejnego drona. Incydent pod Lublinem
Tusk rozmawiał z Zełenskim. "Absolutnie inny poziom eskalacji"
Tusk rozmawiał z Zełenskim. "Absolutnie inny poziom eskalacji"
Były wiceprezydent USA ws. dronów. "Nadszedł czas"
Były wiceprezydent USA ws. dronów. "Nadszedł czas"
Tusk po rozmowach z liderami Europy. "Wsparcie obrony powietrznej"
Tusk po rozmowach z liderami Europy. "Wsparcie obrony powietrznej"