Olympus reklamuje dyktafony


W połowie października rozpoczęła się kolejna kampania wizerunkowa
dyktafonów cyfrowych marki Olympus. Podobnie jak w roku ubiegłym
Tomorrow przygotowało kreację i strategię komunikacji. Za
kompleksowe planowanie mediów odpowiada dom mediowy Brand
Connection.

24.10.2007 08:00

Projekt kierowany jest tak jak poprzednio do studentów. Kampanię wzmacniać będą akcje ambientowe, sponsoring, konkurs na antenie Radiostacji oraz działania Public Relations.

Przekaz reklamowy odwołuje się do porównania, standardowych i nowoczesnych nośników informacji. Nowoczesny, cyfrowy dyktafon Olympus stanowi tu alternatywę dla kartki papieru: mało pojemnej i niewygodnej.

- Kreując kampanię staraliśmy się wyeksponować technologiczne zalety dyktafonu, ukazując je przez pryzmat standardowych form zapisu informacji. Z dyktafonem zestawiliśmy zwykłą kartkę papieru. Kartkę, która przy najnowszych możliwościach technologicznych urządzenia tylko traci, bo pojedyncze, nieuporządkowane kartki i chaotyczne notatki to już przeszłość. Innymi słowy, kartka nie może się już popisać. - mówi Dagmara Strzębicka, Creative&Branding Director w Tomorrow.

Komunikację oparto na inteligentnym dowcipie. Kampanię zapoczątkowały teasery, z których wyłaniały się smutne kartki papieru, mówiące m.in.: "przy nim jestem bez wyrazu", czy "przy nim jest taka pusta". Po upływie tygodnia stało się wiadome, że kartki tracą wyraz właśnie przy dyktafonach cyfrowych Olympusa.

Nośniki reklam to citylighty, adboardy i naklejki podłogowe. Znajdują się one w 16 największych polskich miastach, m.in. w: Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Miejscami lokalizacji są citylighty znajdujące się w pobliżu wyższych uczelni oraz toalety w znanych i lubianych klubach studenckich jak warszawska Proxima czy wrocławski Madness.

Dodatkowo kampanię promuje kampania spotowa i konkurs "Takie wyrazy" prowadzany przez Radiostację w audycji Czarne Hity Danceowe Bity. Codziennie przez trzy tygodnie słuchacze mogą wygrać jeden z dyktafonów Olympus VN 4100.

Kampanię wesprą również działania edukacyjne podjęte wspólnie przez Olympus i Niezależne Zrzeszenie Studentów. W połowie listopada na wybranych uczelniach zastaną przeprowadzone wykłady z zakresu marketingu i reklamy. W toku zajęć odbędą się również konkursy w ramach, których zwycięzcy otrzymają nagrody - dyktafony Olympus VN 4100.

Kampania potrwa do początku grudnia 2007 r. Z ramienia agencji za projekt odpowiada Marek Widźgowski, pełniący w Tomorrow funkcję Account Executive.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)