Oferty turystyczne w Wirtualnej Polsce
Pasaż Handlowy Wirtualnej Polski wzbogacił się o nowe oferty turystyczne. Serwis Wycieczki powstał przy współpracy z portalem turystycznym VTrip.pl.
26.04.2006 06:28
Pełna serwisu obejmuje kilkaset propozycji wyjazdów do najpopularniejszych kurortów świata. Podzielono je na kilka kategorii, w tym: last minute, all inclusive, wyjazdy rodzinne, czy weekendowe. Nie brak pozycji dla miłośników wypoczynku aktywnego – wybierać można wśród obozów młodzieżowych i przetrwania, rejsów żeglarskich, eskapad rowerowych. Kuszą też działy egzotyka oraz wycieczki objazdowe.
„Od lat staramy się tworzyć ofertę optymalną, która odpowiada różnorodnym potrzebom naszych użytkowników – mówi Tomasz Maj z Wirtualnej Polski – Przed nami majowy weekend, urlopy, letnie podróże, nie mogło zatem zabraknąć na stronach WP atrakcyjnych propozycji wyjazdów. Korzystający z portalu otrzymali kompleksowe narzędzie do planowania podróży oraz zakupu produktów turystycznych. Dosłownie co chwilę przedstawiamy najaktualniejsze propozycje last minute, publikujemy też oferty dnia i tzw. TOP10, czyli cenowe wycieczkowe hity.”
Wycieczki stanowią integralną część Pasażu Handlowego WP. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy mogą natychmiast, w prosty sposób, zaopatrzyć się we wszystko, co każdy globtroter powinien posiadać. Oprócz wycieczek nabyć mogą np. sprzęt sportowy, przewodniki, mapy, torby podróżne, ubrania outdoorowe.
„Użytkownicy WP to klienci wymagający. Staramy się jak najlepiej zrozumieć ich potrzeby i dobrać ofertę w ten sposób, by była niezwykle różnorodna, a przy tym atrakcyjna. Priorytetową sprawą jest dla nas jej aktualizacja i nieustanny rozwój. W tej chwili pracujemy nad wdrożeniem do sprzedaży nowych produktów, które – mamy nadzieję – jeszcze bardziej usatysfakcjonują klientów. Dodam, że aktualnie trwa promocja letnich wyjazdów, a zakup ofert turystycznych poprzez Pasaż WP gratyfikowany jest prezentem w postaci przewodników.” – mówi Piotr Kluczewski, prezes portalu VTrip.pl
Rezerwacja imprez turystycznych odbywa się dwutorowo: przez Internet oraz z wykorzystaniem Call Center. Firmy zapowiadają rozwój współpracy w zakresie wdrażania produktów turystycznych.