Ofensywa marki Reporter
Z początkiem października rusza druga odsłona ogólnopolskiej
kampanii marki Reporter - Intensity. Kampania ma odsłonić nowe
jesienno-zimowe oblicze marki.
02.10.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
- Ponownie postanowiliśmy wpisać markę Reporter w przestrzeń miejską. Reporter intensywnie czerpie z miasta, odsłania nową perspektywę komunikacji i aranżacji "ciucha" w przestrzeni miejskiej - mówi Marek Szostak, PR Manager z Działu Marketingu marki Reporter.
Marka chce wyznaczać nowe kierunki w branży modowej.
- Kładziemy nacisk na emocje. Reporter daje poczucie dystansu wobec rzeczywistości, impuls do działania, a przede wszystkim przyzwolenie na bycie sobą zawsze i wszędzie. Nie jesteśmy obojętni. Relacjonujemy świat w sposób obiektywny i zaangażowany. Wyznaczamy w branży modowej nowy, odważny, miejski kierunek - dodaje Szostak.
Autorem kreacji jest Dział Marketingu Reportera. Zdjęcia wykonał Paweł Fabiański, produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me, stylizacje przygotował Sławek Błaszewski.
Pola eksploatacji wykorzystane podczas kampanii to outdoor, prasa, internet oraz ponad 250 salonów w Polsce i za granicami kraju. Kampania obejmie swym zasięgiem największe miasta w Polsce (Katowice, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Śląsk). Najnowsza komunikacja odwołuje się do światowego advertisingu. Kampania pojawi się również w salonach na terenie Czech, Słowacji, Ukrainy, Chorwacji.
Jesienno-zimowa kampania pojawi się na nośnikach wielkoformatowych Plakative Posters oraz kilkuset bilboardach, citylightach i scrolach AMS w Polsce, a także w prasie (m.in. Logo, Avanti, CKM, Playboy, Aktivist, Ultramaryna, Popcorn, Dziewczyna). Na potrzeby kampanii powstała strona, która jest w pełni przygotowana w technologii Video (www.reporter.com.pl)
. Stronę przygotowała agencja interaktywna OS3 Multimedia.