Trwa ładowanie...
d1r57lt
euro2012
24-04-2008 08:00

O gospodarce po mistrzowsku!


Walizki, kufle złocistego napoju, lotniska oraz drogi szybkiego
ruchu - to symbole nowej kampanii reklamowej Union Investment TFI.
W ten sposób firma promuje subfundusz UniAkcje Mistrzostwa Europy
2012 inwestujący w spółki z branż, które skorzystają na
przygotowaniach Polski do Euro 2012.

d1r57lt
d1r57lt

Kampania reklamowa Union Investment będzie prowadzona w prasie, internecie, telewizji, radiu oraz na outdoorze.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Kofeina, działania internetowe prowadzi IMPartners, za zakup pozostałych mediów odpowiada MindShare Polska. Relacje mediowe prowadzi Partner of Promotion.

d1r57lt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1r57lt
Więcej tematów