Nowy tabloid coraz bliżej
Axel Springer Polska jest coraz bliżej startu
swego nowego projektu - dziennika. W wydawnictwie utworzono nowe
stanowisko dyrektora do spraw sprzedaży dziennika, które objął
Rafał Grudowski - poinformował dział PR Axel Springer
Polska.
03.09.2003 | aktual.: 03.09.2003 14:34
W ubiegłym tygodniu wydawnictwo zdecydowało, że kampanię reklamową przygotowywanej gazety poprowadzi agencja reklamowa PZL (wcześniej współpracowała z Axel Springer przy kampanii "Newsweek Polska" i "Profitu").
Już 16 kwietnia prezes spółki Axel Springer Polska Wiesław Podkański oficjalnie poinformował, że zamierza ona rozpocząć w 2003 r. wydawanie dziennika. Nie chciał jednak podać wówczas żadnych szczegółów. 13 sierpnia "Rzeczpospolita" napisała, że planowany przez Axel Springer Polska na początek jesieni debiut polskiej wersji "Bilda" może się opóźnić o trzy miesiące.
Informacje o terminie debiutu i formule dziennika (ma to być tabloid) sam wydawca nadal utrzymuje w tajemnicy.
W 2001 r. spółka Axel Springer z powodzeniem wprowadziła na rynek polski tygodnik "Newsweek" oraz miesięcznik "Profit".
Wraz z ukazującymi się nieregularnie tytułami Axel Springer Polska wydaje obecnie 33 pozycje. Działa w sześciu segmentach prasy: kobiecej, młodzieżowej, motoryzacyjnej, komputerowej, biznesowej i społeczno-informacyjnej.