PolskaNowy statut Kancelarii Premiera

Nowy statut Kancelarii Premiera

Od piątku obowiązuje nowy Statut Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - poinformowało Wirtualną Polskę Centrum Informacyjne Rządu.

Nowy Statut KPRM przewiduje znaczące uproszczenie struktury organizacyjnej Kancelarii - m.in. zmniejszenie liczby jej komórek organizacyjnych (z 23 do 19) oraz liczby pracowników, w tym także na stanowiskach kierowniczych.

Zgodnie z nowym Statutem, likwidacji ulegnie Sekretariat Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jego zadania przejmie nowo utworzony Sekretariat Szefa KPRM oraz Biuro Obsługi. Zlikwidowany zostanie Departament Prawny. Obsługę prawną zapewni Rządowe Centrum Legislacji oraz Zespół Radców Prawnych w Biurze Dyrektora Generalnego.

Zadania dwóch departamentów: Kontroli i Nadzoru oraz Skarg, Wniosków i Petycji przejmie jedna komórka - Departament Kontroli, Skarg i Wniosków.

Zamiast Departamentu Komunikacji Społecznej i Departamentu Analiz Programowych powstanie jeden Departament Monitoringu Społecznego i Analiz. Nowo utworzone Biuro Obsługi przejmie zadania dwóch dotychczasowych jednostek: Biura Administracyjno - Gospodarczego oraz Biura Informatyki. Zadania Biura Kadr, Szkolenia i Rozwoju Zawodowego przejdą do Biura Dyrektora Generalnego. (and)

kancelariapremierakprm
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)