Nowy smak w McDonald`s
Największa na świecie sieć fastfood wprowadza do swojego polskiego menu nową kawę.
To 100-procentowa Arabika, która jest mieszanką kaw tego samego gatunku produkowanych w Brazylii i Kolumbii. Będzie kosztowała - w zależności od rodzaju - od prawie 4-ech złotych za espresso do 5,5 za cappuccino.
Tym samym firma wchodzi na jeszcze niezagospodarowany rynek picia kawy poza domem. Jest on oceniany na 2-3 miliardy złotych rocznie i według ekspertów, jego nasycenie nastąpi najwcześniej za kilka lat.
Krzysztof Kłapa rzecznik McDonalds Polska zapowiada, że wprowadzenie nowego rodzaju kawy jest rozpoczęciem przyzwyczajania klientów do jedzenia śniadań pod domem. Na razie nie wiadomo kiedy McDonald
s Polska na stałe wprowadzi menu śniadaniowe. Na razie sprzedaje codziennie kilkadziesiąt tysięcy kaw i liczy, że nowa oferta zwiększy tę sprzedaż 2-3-krotnie.