"Nowy dzień" już w sprzedaży

Dzisiaj na rynku pojawiło się pierwsze wydanie nowej gazety Agory "Nowy dzień". Jak gazeta wygląda i jakie są pierwsze oceny?

14.11.2005 07:20

Pierwszy numer nowego dziennika Agory "Nowy dzień" od dzisiejszego ranka jest dostępny w kioskach. Gazeta będzie wydawana 6 dni w tygodniu w cenie 1 zł. Jedynie w czwartki, kiedy publikowany będzie dodatek telewizyjny, cena nowego dziennika wyniesie 1,50 zł. Już od poniedziałku czytelnicy nowego dziennika mogą wziąć udział w konkursach SMS-owych, w których do wygrania będą m.in. samochody i telewizory.

"Nowy dzień" to gazeta środka i całkowicie autorski projekt Agory.

Dlaczego akurat "Nowy Dzień"? - Bo w tych słowach jest optymistyczny przekaz. Jutro będzie nowy dzień, czyli można spróbować czegoś nowego, zrobić coś od nowa - wyjaśnia Jerzy Wójcik, naczelny nowej gazety.

Nad mającą ok. 30 stron gazetą będzie pracować ponadstuosobowa redakcja.

Do kogo nowy dziennik Agory jest adresowany i czym ma się różnić od "Gazety Wyborczej"?

- Z Gazetą Wyborczą się na pewno ścigać nie będziemy - chcemy się uzupełniać. Wierzymy, że udało nam się stworzyć dziennik, jakiego na polskim rynku prasy dotychczas nie było. A z badań wychodzi nam, że jest na takowy duże zapotrzebowanie. Nie będziemy tabloidem. Będziemy pierwszą w Polsce popularną gazetą środka. Nie zamierzamy epatować krwią, agresją, obrzydlistwem, golizną i skandalem jak to często robią brukowce. Na pewno jednak będziemy mieć pazur a tam gdzie trzeba pokażemy kły. Będziemy od tabloidów mądrzejsi - nie będziemy obrażać ani straszyć naszych czytelników. Będziemy żywsi i lżejsi od gazet politycznych. No i będziemy nowocześniejsi i ciekawsi od prasy regionalnej. Będziemy bliżsi życia i zwykłego człowieka. Będziemy dostarczać rzetelnej informacji, mocnych wrażeń i trochę humoru. A jako współtwórca kampanii dziennika NOWY DZIEŃ, wierzę w to, że dobrze oddaje ona charakter gazety. Jest pogodna, pełna optymizmu i wiary w lepsze jutro. Ale także nowoczesna i dynamiczna. Mam nadzieję, że będziemy
sprawiać, że naszym czytelnikom będzie się bardziej chciało żyć i bardziej chciało chcieć - powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl Michał Rutkowski - dyrektor marketingu i promocji dziennika "Nowy Dzień" (zapraszamy do przeczytania całego wywiadu).

A jak Państwu podoba się nowy dziennik Agory? Czy gazeta utrzyma się na rynku? Kto straci najwięcej? Zapraszamy do dyskusji.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)