Nowa kolekcja tygodnika 'Naj'
Tygodnik "Naj" (G+J Polska) wprowadził wydanie specjalne "Rytmy
prosto z Bollywood" do którego dołączona jest kolekcja pięciu płyt
z największymi hitami muzycznymi kina bollywoodzkiego.
21.07.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dodatkowo, w każdym z wydań czytelnicy znajdą: plakat, przepisy kuchni indyjskiej oraz plotki o gwiazdach.
Pierwszy numer kolekcji ukazał się 14 lipca br. Cena wydania specjalnego z płytą to 9,90 zł.
Wydawnictwo G+J Polska poinformowało także, iż drugi numer tygodnika "Naj" po relaunchu (nr 28/08) sprzedał się w ilości 446 tys. egz. Przypomnijmy, że sprzedaż pierwszego wydania pisma po relaunchu (nr 27/08) wyniosła 501 883 egz. (obie liczby to rozpowszechnianie płatne razem, są to dane własne wydawcy).
Relaunch tygodnika jest wspierany kampanią promocyjną, która rozpoczęła się 29 czerwca i obejmuje telewizję, prasę i internet. W kampanii bierze udział aktorka Joanna Kurowska, która została ambasadorką "Naj".