Nowa inwestycja Yahoo
Yahoo kupiło udziały w Tyroo Media - indyjskiej firmie zajmującej
się reklama internetową.
Przedstawiciel indyjskiego oddziału Yahoo poinformował, że firma kupiła od 35 do 50 procent udziałów w Tyroo Media. Do publicznej wiadomości nie podano jaką sumę wyłożyło Yahoo za udziały w indyjskiej firmie.
Dzięki nowej inwestycji Yahoo chce zwiększyć swoje udziały na szybko rozwijającym się rynku reklamy internetowej w Indiach.
Tyroo Media umieszcza reklamy na około 1200 stronach internetowych, a swoją ofertę kieruje głównie do małych firm. Reklamodawcy nie muszą posiadać własnych stron internetowych - a większość małych indyjskich firm takich nie ma - z uwagi na to, że kupujący mogą się z nimi kontaktować za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości sms.
W ubiegłym tygodniu Yahoo sfinalizowało zakup Right Media (innej firmy zajmującej się reklamą internetową) za 680 milionów dolarów.