Nikon chce podbić polski rynek
Agencja reklamowa Paralotna opracowała dla firmy Nikon Polska lokalną wersję kampanii promującej nowe aparaty cyfrowe serii COOLPIX - modele P1 oraz P2.
22.11.2005 06:46
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Jest świat bez kabli”.
Kampania skierowana jest do młodych, nowoczesnych mieszkańców dużych i średnich miast, aktywnie spędzających wolny czas, ceniących dobrą markę oraz design, interesujących się modą i nowościami technicznymi.
Celem działań jest wykreowanie wizerunku modeli COOLPIX P1 i P2 jako nowoczesnych, wygodnych w użytkowaniu aparatów, które zrewolucjonizują współczesną fotografię.
Medium wiodącym kampanii będzie prasa, m.in.; Polityka, Wprost, GW Telewizyjna, Playboy, Focus, Twój Styl, a także branżowa prasa fotograficzna.
Czas trwania: listopad-grudzień.