National Geographic z nowym layoutem

Od numeru marcowego (na rynku 3 marca br.) Magazyn National Geographic wprowadza nowy layout.

Zmienia się nie tylko szata graficzna słynnego na całym świecie miesięcznika, ale również jego układ.

- Wprowadzenie nowych elementów graficznych i czcionek nadaje magazynowi lekkości, przejrzystości i nowoczesnego wyglądu, zaś pojawienie się nowych i odświeżenie dotychczasowych rubryk sprawia, że struktura pisma jest teraz bardziej uporządkowana i czytelna – mówi redaktor naczelny polskiej edycji National Geographic Marcin Jamkowski.

Z magazynu znika rubryka „Inne spojrzenie” oraz rubryka „Polskie drogi”, w której prezentowane były materiały przygotowywane przez polskich fotografów i autorów tekstów. Nie oznacza to jednak, że lokalne reportaże nie będą się pojawiać w National Geographic. W nowej strukturze zajmą miejsce w głównej części magazynu, na równi z innymi dużymi materiałami amerykańskimi. Zamiast rubryki „Geographica” pojawiają się „Oblicza Ziemi” z krótkimi artykułami o archeologii, paleontologii, dzikich zwierzętach, kosmosie czy technologii, przygotowywane m.in. przez polską edycję magazynu. W rubryce „Kulisy” znajdą się sylwetki autorów artykułów. Stałe miejsce w magazynie będą również miały informacje o książkach sygnowanych logo National Geographic.

Począwszy od marcowego numeru Magazynu National Geographic do czterech kolejnych wydań dołączane będą płyty DVD, prezentujące serię intrygujących filmów dokumentalnych, uchylających drzwi do niedostępnego świata - „TABU”. Poszczególne epizody z serii „TABU” zdradzają tajemnice, zwyczaje i rytuały egzotycznych kultur oraz zapraszają do poruszającego wyobraźnię świata czarownic, czarnoksiężników, szamanów i kapłanów voodoo. Niektóre z prezentowanych zwyczajów uznaje się za niebezpieczne, czy wręcz barbarzyńskie, inne z kolei za nienaruszalną świętość. Wszystkie zaś niezwykle intensywnie oddziałują na ludzką wyobraźnię, budząc ciekawość, radość i strach. Z marcowym numerem do rąk czytelników trafi płyta DVD prezentująca dwa pierwsze epizody: „Voodoo” i „Seksualność”.

Marcowe wydanie miesięcznika trafi na rynek 3 marca w cenie 14,90 zł i zostanie wsparte kampanią reklamową w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, POLSAT, TV4, National Geographic Channel), radiu RMF FM i tytułach G+J.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)