MindShare tworzy agencję interaktywną
Dom mediowy MindShare Polska utworzył w swoich strukturach agencję
interaktywną Made in Mind. - Inwestycja MindShare i powstanie Made
in Mind są odpowiedzią na popyt rynkowy dotyczący usług
interaktywnych- mówi Adrian Kawecki, CEO MindShare Polska.
26.09.2007 08:00
- Mamy liczący się na rynku MindShare Interaction, świadczący zintegrowane usługi w zakresie komunikacji marketingowej oraz nowych mediów i coraz szersze oczekiwania klientów Interaction w zakresie obsługi. - wyjaśnia Kawecki
- Made In Mind ma być odpowiedzią na te potrzeby, tak, abyśmy oferowali klientom kompletną usługę: od strategii komunikacji po kreację i projektowanie serwisów www, budowanie serwisów społecznościowych itp. - dodaje.
Obecnie klienci Made In Mind to przede wszystkim MindShare Interaction i MindShare WOW, jednak agencja prowadzi niezależnie aktywne działania new biznesowe.
Made In Mind zatrudnia w sumie 4 osoby. Dyrektorem kreatywnym agencji został Paweł Żeleźniak, wcześniej związany z Prowokatorem i discipl!ne Media Group.
W 2008 roku planowany jest dynamiczny rozwój agencji, pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z działami specjalistycznymi MindShare - głownie Performance & Entertainment i Consult.