Mediatak obniża koszty
Mediatak obniża koszty dotarcia prasy regionalnej w pakietach Big Power, Big Regions, Big Cities.
Od 19 czerwca koszt dotarcia prasy regionalnej w pakietach będzie niższy nawet o 55%.
- Zmiany w polityce cenowej związane są z kontynuacją strategii Mediatak, podkreślającej, iż prasa regionalna to mocne i konkurencyjne medium. 2005 rok okazał się ogromnym sukcesem sprzedaży pakietów, co udowodniło że prasa regionalna jest postrzegana jako medium ogólnopolskie. Świadczy o tym również stabilizujący się na istotnym poziomie udział sprzedawanych pakietów Big Power, Big Regions i Big Cities w budżetach reklamowych największych reklamodawców. Celem dalszej optymalizacji kosztów dotarcia jest zachęcenie do częstszego skorzystania z oferty Mediatak również firmy średniej wielkości, dla których obniżenie kosztów dotarcia to szansa na dotarcie do pomijanych wcześniej w mediaplanach wielkich grup konsumentów ich towarów i usług, podano w komunikacie prasowym.
Drugim wydarzeniem jest obniżenie kosztów dotarcia pakietu Big Cities Max. Big Cities - zmaksymalizowany o zasięgi Echa Miasta.
Przypominamy, że Big Cities to kampania miejska obejmuje dzienniki regionalne o najwyższym zasięgu ukazujące się we wszystkich miastach powyżej 50 tysięcy lub 100 tysięcy mieszkańców oraz dziennik „Rzeczpospolita” w Warszawie. „Echo Miasta” powiększy zasięg pakietu Big Cities w siedmiu największych miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i w aglomeracji śląskiej.
„Najważniejsze korzyści płynące z oferty Big Cities Max to znaczący wzrost zasięgu kampanii w największych miastach, gdzie skoncentrowana jest największa siła nabywcza, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów dotarcia. Zwiększamy równocześnie zasięg pakietu Big Cities w samej Warszawie. Łącząc w jednej ofercie nowy tytuł bezpłatny z dziennikami o długich tradycjach czytelniczych w poszczególnych regionach, wykorzystujemy siłę, jaka tkwi w lokalności tych tytułów, w ich bliskości sprawom czytelników oraz wykorzystujemy potencjał prasy bezpłatnej" - mówi Mariusz Czykier, Senior Product Manager Mediatak.