Media Markt podgląda ukrytą kamerą
7 października rusza ogólnopolska reklama telewizyjna sieci Media
Markt. Kampania będzie się wyróżniać dzięki wprowadzeniu do niej
oryginalnego pomysłu - ukrytej kamery. W realizację nagrań
wplecione zostały autentyczne i spontaniczne reakcje ludzi na
główny motyw kampanii: "Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki".
03.10.2007 08:00
Głównym bohaterem każdej z reklam jest aktor, który swoim zachowaniem prowokuje przypadkowych ludzi do spontanicznych reakcji. Fakt, że usiłuje on wykonywać czynności zawodowe np. lekarza lub fryzjera, mając ręce zajęte wypełnionymi po brzegi torbami z logo Media Markt, jest źródłem zabawnych sytuacji. Ukryta kamera zarejestrowała całkowicie szczere reakcje, zachowania i mimikę wybranych osób, które w chwili nagrania spotu stały się jego bohaterami.
Akcja marketingowa obejmuje 30'-sekundowe spoty telewizyjne, emitowane od 7 października w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVP I i TVP II, TVN oraz TVN 24. Kampania TV uzupełniona będzie o Internet, billboardy i spoty radiowe (autorstwa Agencji Reklamowej Opus B z Krakowa)
Kreacja: Agencja kreatywna Demner, Merlicek&Bergmann z Austrii.
Realizacja: ID spot (Warszawa).
Reżyseria: Darek Shai Szendel.
Media do kampanii zostały zakupione przez dział planowania mediów Media Markt.