Martini stawia na Polskę
Agencja reklamowa Martis zrealizuje kampanię zwiększającą widoczność marki Martini w Polsce.
21.06.2007 07:10
Wszystkie działania agencji skierowane będą do grupy docelowej 25 – 35 lat, zarówno kobiet jak i mężczyzn. Ich celem jest zwiększenie spontanicznej świadomości marki, budowanie jej pozytywnego wizerunku i ożywienie zainteresowania produktem u obecnych oraz potencjalnych konsumentów.
Kampania potrwa blisko rok, oparta będzie o platformę komunikacyjną Live Richly.
Martis skupi swoje działania na projektach wspierających sprzedaż oraz specjalnych przedsięwzięciach sponsoringowych potwierdzających wyjątkowość marki. Jednym z takich projektów będzie seria lifestylowych eventów, dzięki którym konsumenci zetkną się z komunikacją radości życia, emocji, dynamiki i męskości. Eventy zorganizowane zostaną w największych miastach Polski, poprzedzane odpowiednio wcześniej dużą kampanią promocyjną. Za strategię kampanii odpowiedzialna jest Marta Radziwonik – Buławska, Strategy & Business Development Director agencji, a za jej koordynację Małgorzata Mazur-Wygonowska, Account Director, oraz Joanna Sznuk, Account Executive.