Klient wyjechał, hipermarket przeprosił
"W piotrkowskiej Hypernovej, na wysokiej tablicy przy wejściu na stoiska handlowe, pojawiło się ogłoszenie następującej treści: 'Przepraszamy pana Włodzimierza Mędrzyckiego za incydent mający miejsce w DH Hypernova w dniu 16.06.2003 r. Za jego wywołanie ponosimy całkowitą odpowiedzialność'" - podaje "Dziennik Łódzki".
15.12.2004 | aktual.: 15.12.2004 06:50
"W ten sposób spółka Ahold Polska wypełniła zobowiązanie po wyroku Sądu Okręgowego w Piotrkowie, który nakazał przeprosić klienta, potraktowanego jak złodzieja z powodu wadliwie działającej bramki przy jednej z kas. Ahold nie odwołał się od orzeczenia w tej bezprecedensowej sprawie. Ponadto, zgodnie z wyrokiem, musi zapłacić 5 tys. zł na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie i 2,5 tys. zł Skarbowi Państwa" - pisze gazeta.
"Przeprosiny na tablicy ogłoszeń mają wisieć do końca roku. Nie wiadomo tylko, czy Włodzimierz Mędrzycki będzie miał okazję je zobaczyć, bo jeszcze przed uprawomocnieniem się wyroku wyjechał do Stanów Zjednoczonych i nie udało nam się z nim skontaktować" - informuje "Dziennik Łódzki". (PAP)