SpołeczeństwoKampania Krajowego Centrum ds. AIDS

Kampania Krajowego Centrum ds. AIDS

Saatchi & Saatchi przygotowała dla Krajowego Centrum ds. AIDS kampanię mającą na celu zmniejszenie ilości zakażeń HIV/AIDS poprzez zbudowanie świadomości zagrożenia jakim jest ta choroba.

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem kampanii mającej na celu zmniejszenie ilości zakażeń HIV/AIDS poprzez zbudowanie w społeczeństwie polskim świadomości, że zagrożenie dotyczy wszystkich.

Grupą docelową tej społecznej akcji są aktywne seksualnie osoby w wieku 18-35 lat. Hasło kampanii brzmi: „HIV/AIDS. Przerwij to. Przetestuj się”. Akcja startuje 1 grudnia, który jest Światowym Dniem Walki z AIDS.

Z badań przeprowadzonych przez organizację Global Health Council wynika, że tylko jedna na dziesięć osób zakażonych wirusem HIV przeprowadziła testy na jego obecność w organizmie i wie, że jest zakażona.

Kampania, która będzie miała miejsce w prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych i na pocztówkach pokazuje jak będąc nieświadomym nosicielem wirusa HIV można zarażać kolejne osoby.

„Rozprzestrzenianie się wirusa HIV ukazane jest tu jako ciągła czerwona wstążka łącząca ludzkie postaci uprawiające seks. Zgodnie z hasłem kampanii, umieszczonym na końcu tej wstążki, nieustanne przekazywanie wirusa można przerwać - wykonując test na HIV” – mówi o pomyśle kreatywnym kampanii Bartosz Grala, dyrektor artystyczny, który wraz z Danielem Piecką, Copywriterem był odpowiedzialny za stworzenie kampanii.

Dyrektorem kreatywnym akcji był Jason Romeyko, a za koordynację kampanii ze strony Saatchi & Saatchi był odpowiedzialny Mateusz Trojanowski, Account Supervisor.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)