Kampania kinowa radia Roxy FM
Od piątku 3 lutego Radio Roxy FM rozpoczyna kinową kampanię reklamową, która potrwa do kwietnia.
03.02.2006 00:59
Na początku obejmie ona 176 ekranów sieci Cinema City w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. W drugi etapie kampanii, od marca, reklama będzie również wyświetlana na ekranach sieci Multikino.
Spot reklamowy Radia ROXY FM powstał na bazie 3 teledysków: „No Fear” The Rasmus, „Here Without You” 3 Door Down oraz „Far Away” Nicklback, a przygotowała go agencja Wzorcownia Promocja & PR. Także Wzorcownia pomogła w uzyskaniu praw autorskich i pokrewnych.
Ponad 350 kopii zostało specjalnie przygotowane w pięciokanałowym systemie dźwięku, identycznym jak w największych kinowych produkcjach, wciąż rzadko używanym w polskiej reklamie kinowej.
Kampania kinowa to kolejny etap promocji nowej sieci radiowej ROXY FM – nowego radia Agory nadającego muzykę w rockowym klimacie. We wszystkich miastach nadawania ROXY FM czyli: Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Bydgoszczy przeprowadzono bardzo intensywne kampanie outdoorowe.
Sieć 6 stacji ROXY FM należy do Grupy Radiowej Agory, która ponadto obejmuje Radio Złote Przeboje oraz ponadregionalne informacyjne Radio TOK FM.