Jesienne emocje w Discovery Channel
Decyzja o układzie jesiennej ramówki oraz doborze konkretnych
programów i serii została podjęta na podstawie analizy rynku oraz
badań widowni w zakresie preferencji oraz motywacji oglądania.
Hasło wrześniowej kampanii stacji brzmi - 'Z emocjami na twarzy'.
Decyzja o układzie jesiennej ramówki oraz doborze konkretnych programów i serii została podjęta na podstawie analizy rynku oraz badań widowni w zakresie preferencji oraz motywacji oglądania. Hasło wrześniowej kampanii stacji brzmi - "Z emocjami na twarzy" .
Discovery Channel zaproponuje widzom emocjonujące weekendy, a w ich ramach m.in.: serial "Duchy" (The Haunting) - dla wszystkich entuzjastów zagadnień i tematyki zjawiskach nadprzyrodzonych (w każdy piątek od 7 września o 22:00); cykl "Jak to jest zrobione?" (How it's made?) - z myślą o tych, których fascynuje proces powstawania przedmiotów codziennego użytku (w każdą sobotę od 8 września o 22:00); oraz nowe odcinki popularnej serii "Najniebezpieczniejszy zawód świata" (The Deadliest Catch) - dla uzależnionych od adrenaliny amatorów mocnych wrażeń (w każdą niedzielę od 9 września o 22:00).
Pasjonaci programów o tematyce z pogranicza kryminalistyki i medycyny sądowej w każdy poniedziałek o 22:00, będą mogli śledzić pracę niezwykle inteligentnej i przenikliwej doktor Garavaglia w programie "Doktor G - lekarz sądowy" (Doctor G: Medical Examiner). We wtorki o 22:00, w serialu "Obyczajówka w Amsterdamie" (Amsterdam Vice) policjanci z Amsterdamu opowiadać będą o trzymających w napięciu pościgach, akcjach i karkołomnych dochodzeniach. Co środę o godz. 22:00 na fanów programu "Brudna robota" (Dirty Jobs) czeka nowa, druga już seria odcinków prezentująca zawody, w których zachowanie czystych rąk - w sensie dosłownym - jest niemożliwe.
Październik na Discovery Channel będzie kontynuacją strategii wrześniowe. Z myślą o fanach programów o tematyce kryminalno-sensacyjnej. przygotowano poniedziałkowe i wtorkowe pasma o 22:00, w ramach których pokazywane będą np. premierowe serie produkcji "Prawdziwe zbrodnie" (Real Crime) oraz "Okrutni ludzie" (Most Evil 2) ukazującej zbrodnie najbardziej znanych morderców w historii.
W ramówce znajdą swoje miejsce również lubiane przez widzów Discovery Channel produkcje typu pop-science, z kultowymi "Pogromcami mitów" (Mythbusters) na czele, serią "Brainiac" czy też cyklem "Zwykłe rzeczy - niezwykłe wynalazki" (How do they do it?).
Jesienna ramówka wsparta będzie kampanią reklamową, która rozpocznie się we wrześniu i potrwa przez kolejnych kilka tygodni. Za kreację kampanii odpowiada agencja Front, za reklamę internetową - MindShare Polska, za zakup mediów Guideline Sp z o.o. Działania PR realizuje Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.