Gerber w telewizji

W piątek rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa nowej linii produktów Gerber 'Menu Smakosza'.

11.09.2006 07:10

Intensywna kampania telewizyjna obejmie główne stacje : TVP, TVN, TVN7, TVN 24, Polsat, TV4 oraz kanały tematyczne m.in.: MINI MINI, Hallmark. Kampania telewizyjna będzie na antenie w okresie wrzesień-październik 2006.

Telewizyjny 30” spot uzupełnił dotychczasowe działania reklamowe i PR prowadzone od lipca br., obejmujące prasę kobiecą, parentingową, punkty sprzedaży oraz Internet. Powstała również dedykowana strona internetowa www.menusmakosza.pl.

Od strony klienta kampanię nadzoruje Magdalena Kropaczek – Kierownik Grupy Produktów w Alima-Gerber S.A. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEDIACOM.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)