PolskaGazeta Wyborcza

Gazeta Wyborcza

Gazeta Wyborcza: Niesłowny e-klient pod pręgierzem

Serwis internetowy Stoplista.pl prowadzi listę nierzetelnych kontrahentów w handlu elektronicznym. Sklepy internetowe mogą wpisywać tam własnych klientów, którzy np. nie odebrali towaru. Nie ma jednak gwarancji, że będą to wyłącznie prawdziwe informacje.

Stoplistę uruchomiła w Internecie warszawska spółka TJM ComputerS. Proponuje ona firmom prowadzącym internetową sprzedaż towarów zgłaszanie klientów zamawiających, a potem nie odbierających zamówionego towaru. Takie postępowanie klientów naraża sklepy elektroniczne na straty - same muszą ponosić wówczas koszty niepotrzebnego transportu, korygować faktury itp.

Aby korzystać ze Stoplisty firma musi się zarejestrować (bezpłatnie). Wtedy otrzyma hasło dające wgląd do bazy danych, w której może sprawdzać, czy dany klient nie naraził już na straty innego e-sklepu. Może też zgłaszać własnych, nierzetelnych kontrahentów. (aso)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)