Find Your Flavour z Absolutem

Pod hasłem Find Your Flavour w listopadzie rozpoczęła się kampania promocyjna całej rodziny wódek smakowych marki Absolut.

18.11.2005 01:23

Celem kampanii jest zbudowanie osobowości smaków Absolut - Citron, Raspberri, Vanilia, Kurant, Peppar, utrwalenie w świadomości konsumentów wizerunku poszczególnych smaków oraz prezentacja różnych sposobów ich konsumpcji. Grupę docelową kampanii stanowią wykształceni młodzi ludzie w wieku 25-35 lat, mieszkający w miastach, dobrze zarabiający, prowadzący aktywne życie towarzyskie, otwarci na nowe doświadczenia, odbiorcy produktów markowych.

"Find Your Flavour jest jedną z największych kampanii realizowanych w ostatnim czasie dla marki Absolut, zarówno w Polsce, jak i innych krajach. Zgodnie z opracowaną strategią nowego pozycjonowania produktów smakowych, działania wizerunkowo-edukacyjne mają na celu przybliżyć grupie docelowej smaki Absoluta i zachęcić konsumenta do znalezienia własnego smaku. Pierwszy raz zdecydowaliśmy się na jednoczesną, wspólną promocję wódek smakowych oraz tak szerokie i kompleksowe ich wsparcie. Po raz pierwszy również lokalne działania promocyjne opracowane na rynek polski zostaną zaadoptowane na inne rynki" - powiedziała Agnieszka Szabelska, Marketing Manager International Brands.

Platformą komunikacyjną kampanii jest strona internetowa http://www.findyourflavour.pl/, do której traffic budowany jest poprzez działania promocyjne w kanale on-trade i off-trade. Aktywności on-trade oparte są na serii weekendowych eventów odbywających się równolegle w klubach i barach ośmiu miast Polski. Podczas każdej imprezy wybrani klienci barów otrzymują karty Absolut upoważniające do wzięcia udziału w ekskluzywnej promocji przygotowanej z myślą o grupie docelowej Absolut.

Aktywności off-trade prowadzone są w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, obejmują promocyjną ekspozycję produktów oraz limitowane opakowania Absolut z promocją on-pack. Dodatkowo w ok. 100 największych KA na terenie całej Polski odbywają się promocje wódek smakowych Absolut.

W ramach komunikacji akcji agencja IQ Marketing opracowała kreację materiałów POS, opakowań promocyjnych i reklamy emitowanej w prasie handlowej oraz współtworzyła projekt strony internetowej. Za działania PR wspierające kampanię Find Your Flavour odpowiada agencja Sensors PR.

Promocja Find Your Flavour potrwa do 31 grudnia 2005 r.

Za opracowanie koncepcji, strategii komunikacji oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)